آرتین خان

نظرات (7)

maryam
29 دی 89 23:52
سلام خوشحال شدم.اميدوارم ني ني خوشملت زير سايه پدر و مادرش بزرگ بشه.خوشحال ميشم بياي دوست بشيم.
maryam
29 دی 89 23:54
salam khosh hal shodam az ashenaiiton.be man ham sar bezan.ninitam mach abdaresh kon
maryam
30 دی 89 9:12
سلام عزيزم ممنون که دعوتم و پذيرا شدي.اره من دوتا گل دارم و براي اينکه فردا ناراحت نشن براي هر دو شون وب درست کردم که يادم رفت بگم.امير مهدي جونسه سال و نيمه است و امير حسين يک سال و يک ماهشه.خوشحال ميشم با هم بيشتر دوست شيم و از اطلاعات هم بهره مند شيم.هر وقت اپ بودي خبرم کن.ميام.منم خبرت ميکنم. .www.amirmahdi.niniweblog.com www.amirhosein.niniweblog.com
maryam
30 دی 89 14:21
سلام دوست جونم سما جان.سخت بودنش که سخته....... سخت.28 سالمه.کتاب کودکان تيزهوشند که واقعا عاليه و مرحله به مرحه رو ميگه....جالبه.البته کتاباي ديگه اي هم دارم که اگه خواستي کتاب بگيري بهم بگو تا بهت راهنمايي کنم.همينطور وسايل اموزسشيگلتم ميبوسم
الهه(مامان رضا)
1 بهمن 89 23:52
سلام سما جون ببخشید که دیر جوابت رو دادم زیاد حالم مساعد نبود. آرتین چطوره ؟عکسهاش که خیلی نازه منم چند تا عکس از رضا گذاشتم ببین و نظر بده البته نمیدونم چطور میتونم وضوح عکس رو بالا ببرم اگر میدونی بهم بگو. خیلی مراقب آرتین باش. فعلا بای
maryam
2 بهمن 89 10:39
سلام جيگر ارتين خاله چطوره خوبه .اومدم بگم بيا لينک کنيم همديگه رو موافق بودي خبرم کن.منتظرم.بوس بوس
maryam
2 بهمن 89 16:39
salam jigar kojaii kam pidaii.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین خان می باشد